Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T17:07:10+01:00
-nadmierne rozwijanie sie rozgwiazd ktore zjadają polipy ktore zyja w rafie koralowej
-wylewanie olejow ze statkow
-scieki
-wypadki statkow przeworzacych rope naftowa( kontenerowcow)

Skutki: Niszczenie srodowiska zycia wielu rzadkich gatunkow zwierzat i roslin, brak pieniedzy z turystyki ( nurkowanie niedaleko raf) sa to wzgledy rekreacyjne

Wnioski:zakazanie wylewow olejow w ocean, nieodprowadzanie sciekow do oceanow, zbieranie osadzajacy sie paliw z powierzchni wod oceanicznych po wypadkach ontenerowcow
51 2 51
2010-02-01T17:08:05+01:00
Przyczyny: wylewanie olejów ze statków, ścieki, nadmierne rozwijanie się rozgwiazd które zjadają polipy które żyja w rafie koralowej.
Skutki: Niszczenie środowiska życia wielu rzadkich gatunków zwierząt i roślin, przyczyny rekreacyjne <brak pieniędzy z turystyki>
23 3 23
2010-02-01T17:08:30+01:00
Nadmierne rozwijanie sie rozgwiazd ktore zjadają polipy ktore zyja w rafie koralowej

-wylewanie olejow ze statkow
-scieki
-wypadki statkow przeworzacych rope naftowa( kontenerowcow)

Skutki: Niszczenie srodowiska zycia wielu rzadkich gatunkow zwierzat i roslin, brak pieniedzy z turystyki ( nurkowanie niedaleko raf) sa to wzgledy rekreacyjne, ocieplenie klimatu,
zwiększone promieniowanie UV,
zanieczyszczenie oceanów,
a nawet chorobotwórcze bakterie

Wnioski:zakazanie wylewow olejow w ocean, nieodprowadzanie sciekow do oceanow, zbieranie osadzajacy sie paliw z powierzchni wod oceanicznych po wypadkach ontenerowcow

Zanieczyszczenie środowiska
Globalne ocielenie
w wypadku zaburzeń w środowisku,w którym żyją koralowce (np.w wyniku zanieczyszczenia wód odpadami,katastrofy tankowców),może dojść do zamierania rafy.Do wielkiego spustoszenia wśród koralowców dochodzi również w wyniku bezmyślnej działalności człowieka.
16 4 16