Odpowiedzi

2010-02-01T17:06:47+01:00
Chodzi o to, aby napisać opowiadanie w którym myślą przewodnią będzie przykład jakiejś bitwy ( realnej lub fantastycznej ) , w której myślą przewodonią będzie poddanie się którejś ze stron czyli ' rzucenia komuś rękawicy '
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T17:08:05+01:00
Możesz napisać o jakims rycerzu ze średniowiecza który rzucił rękawice dla innego rycerza który krzywdził jego damę serca. Potem nawiązała się walka...
1 5 1