Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T17:10:04+01:00
Żyły:
cienkie ściany,
zastawki,
doprowadzają krew do przedsionków,
występują pod powłokami.

Tętnice:
grube ściany,
krew płynie pod dużo większym ciśnieniem niż w żyłach,
wyprowadzają krew z komór,
występują głęboko.

krążenie wrotne jest to obieg krwi przez układ naczyń włosowatych, wtórnie powstających z żył .

nie jest z netu ; )
zeszycik od biolo :PP
2010-02-01T19:10:44+01:00
Żyły:
cienkie ściany,
zastawki,
doprowadzają krew do przedsionków,
występują pod powłokami.

Tętnice:
grube ściany,
krew płynie pod dużo większym ciśnieniem niż w żyłach,
wyprowadzają krew z komór,
występują głęboko.

krążenie wrotne jest to obieg krwi przez układ naczyń włosowatych, wtórnie powstających z żył .