Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T17:09:37+01:00
Uważam, że aby stać się człowiekiem błogosławieństw, powinnam więcej czasu poświęcać Bogu i szczerej modlitwie do Niego. Powinnam chodzić częściej do kościoła i powierzać Panu wszystko co mam, każde radości i problemy z którymi często ciężko sobie poradzić. Musiałabym również z całego serca pomagać innym ludziom, będącym w potrzebie i żyć w całkowitej zgodzie z bliźnimi i Bogiem, który jest przewodnikiem całej egzystencji.
2010-02-01T17:09:56+01:00
Stosunek do innych osób (nauczyć się pomagać potrzebującym, rozumiec innych). Szanowac wiarę, stawiać ją ponad wszystko. Dbać o swoją rodzinę.