Odpowiedzi

2010-02-01T17:11:52+01:00
Dobry misjonarz, to ten, który pozwoli przeniknąć się przez umiłowaną Osobę, który chłonie umiłowaną Osobę. Dziś Jezus prosi mnie, by w moim życiu nie było .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T19:17:48+01:00
Dobry misjonarz jest jak Jezus który głosi słowo Boże i pozwala nam zrozumieć każde słowo napisane w piśmie świętym, oraz tłumaczy jak żyć sprawjedliwje.
1 5 1