Odpowiedzi

2010-02-01T17:10:16+01:00
Uszyć komuś buty to znaczy opowiadać o tym kimś nieprawdziwe historie i psuć mu opinię.
87 3 87
  • Użytkownik Zadane
2010-02-01T17:10:49+01:00
Intrygować przeciw komuś
proszę o najlepszą
57 2 57
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T17:12:36+01:00
Uszyć komuś buty - intrygować przeciw komuś, oczerniać, szkodzić komuś

mam nadzieje, że pomogłam ;)
pozdrawiam
143 4 143