Religia ;D Proszę o dokończenie każdego po 2-3 zdań. ;D

Warto być dobrym człowiekiem, ponieważ ...




Człowiek pomagając innym, sam zyskuje jeszcze więcej, ponieważ ...




Miłość, która popycha ludzi do dawania siebie innym, nigdy się nie wyczerpie jeżeli ...




3

Odpowiedzi

2010-02-01T17:11:13+01:00
Warto być dobrym człowiekiem,ponieważ podczas Sądu Ostatecznego Bóg na pewno to doceni a poza tym Bóg pragnie aby ludzie byli dobrzy.

Człowiek, który pomaga innym, sam zyskuje jeszcze więcej,ponieważ udoskonala się w duszy i czuje się dobrze bo spełnia dobre uczynki.

Miłość, która popycha ludzi do dawania siebie innym,nigdy się nie wyczerpie, jeżeli jest miłością prawdziwą płynącą prosto z serca.

mam nadzieje, że pomogłam ;)
pozdrawiam ;d
1 5 1
2010-02-01T17:13:09+01:00
Warto być dobrym człowiekiem, ponieważ ...
... otrzymasz wynagrodzenie za swoje dobre czyny w niebie...

Człowiek pomagając innym, sam zyskuje jeszcze więcej, ponieważ ...
... robi on wtedy dobry uczynek... a kiedys gdy sam bedziesz potrzebowal pomocy otrzymasz ja...

Miłość, która popycha ludzi do dawania siebie innym, nigdy się nie wyczerpie jeżeli ...
... będa wierzyli w szczerośc w swoje i innych intencje...
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T17:14:01+01:00
Warto być dobrym człowiekiem, ponieważ dzięki temu stajemy się szczęśliwymi ludźmi. Dzięki naszej dobroci można uszczęśliwić również innych ludzi. Jeżeli jesteśmy dobrymi ludźmi to pomaga nam to zbliżyć się do Boga.

Człowiek pomagając innym, sam zyskuje jeszcze więcej, ponieważ wzbogaca się o wiedzę nie tylko umysłową ale i duchową. Czujemy się spełnieni. Pomoc innym jest bardzo ważna. Stajemy się dzięki temu ludźmi wartościowymi.

Miłość, która popycha ludzi do dawania siebie innym, nigdy się nie wyczerpie jeżeli robimy to bezinteresownie i z przyjemnością. Oczywiście tez jeżeli się wzajemnie kochamy.
1 5 1