Mam pare virusów na dysku a jak właczam komputer musze czekać 5 minut żeby się włączył bo się laguje i zawsze internet mi przerywa i chce sformatować oba dyski i czy usunie wszystkie firusy czy przelecieć antywirusem ale mam avasta ale teraz sciągam kasperskiego czy to da coś bo nie chcę zeby mi 2 raz wymieniać dysk cały ;/

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T17:14:51+01:00
Kaspersky wszystko sprawdzi tylko ustaw szukanie pełne. następnie przeczyść ccleanerem i powinno iść. Jak będzie się ciął to jeszcze weź tym tuneUp Utitles przeleć.

mam nadzieje, ze pomogłem. Liczę na najlepsza odpowiedź.
2010-02-01T17:15:02+01:00
Tez mam avasta ,wiec przeskanoj kompa przed zalogowaniem to wiezej wirusow wylapie a pozniej je pousuwaj
2010-02-01T17:15:54+01:00
Zrób Format dysku z Windows przypuszczalnie dysk C: a jeśli masz cos cennego na pulpicje to wrzuć to na jakiś inny dysk np:D lub E przypuszcalnie zakładam ze tak ci sie dyski nazywaja. A anty wirus nie weim czy cos da napewno coś tam usunie ale najlepjej zrobic format oczyści ci sie komp z rejestru itp. Jakies pytanie pisz na prywatnym