Odpowiedzi

2010-02-01T17:12:24+01:00
To nie sztuka być wesołym
Kiedy szczęście tryska
Ale mieć wesołą minę
Kiedy serce ściska
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T17:14:03+01:00
Kocham Cię zawsze!
W dzień i na wieczór.
Dniami i godzinami.
sekundami i minutami.
Zawsze! Jesteś dla mnie najważniejszy:)
Z całego serca kocham Cię i mam nadzieję
że odwzajemnisz to gorace uczucie me:)))
Sama pisałam:))
6 3 6
2010-02-01T17:14:34+01:00
Bo Walentynki to ważny dzień
Nie pozwól żeby odeszły w cień
Powiedz komuś: kocham cię
A twoje marzenia spełnią się
3 4 3