Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-01T17:15:56+01:00
Żórawina błotna,turzyca nitkowata, turzyca bagienna, bagnica torfowa, wełnianka wąskolistna, mchy torfowce i mchy brunatne, trzcina pospolita.





liczę na Naj :)
  • Użytkownik Zadane
2010-02-01T17:17:16+01:00
Trzcina, pałka,wełnianka, turzyca, mchy torfowce, rosiczka, żurawina
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T17:17:41+01:00
Rosiczka okrągłolistna
żurawina błotna
borówka bagienna
modrzewica zwyczajna
bagnica torfowa
wierzba szara
bobrek trójlistkowy
szalej jadowity
jaskier rozłogowy
uczep zwisły
krwawnica pospolita
skrzyp błotny
pałka szerokolistna
turzyca brzegowa

pzdr ;)