Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T17:18:45+01:00
SKORUPIAKI ślimaki, kraby, raki
PAJĘCZAKI pająki, ptasznik, kosarze, roztocza
OWADY mucha, komar, ważka,
20 3 20
  • Użytkownik Zadane
2010-02-01T17:21:06+01:00
Skorupiaki:żółwie,kraby,ślimaki
pajęczaki:pająki,ptasznik, kosarze, roztocza
owady: pszczoła,mucha,komar,bak,motyl



Liczę na NAJ :)
27 2 27
2010-02-01T17:21:50+01:00
Jako przykłady skorupiaków można wymienić: wioślarki, oczliki, raki, stonogi i kraby.
Pajęczaki : Pająk krzyżak,
owady : mucha, komar, osa
43 4 43