Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T17:21:32+01:00
X - cena bez napiwku

x*7% = 6,65
x*00,7 = 6,65
7x = 665
x = 95

x + 6,65 = 101,65

Państwo Kucharscy zapłacili za obiad i napiwek 101,65 zł, a za sam obiad 95 zł.
2010-02-01T17:23:13+01:00
7% - 6,65zł
100% - x zł
______________
x=100*6,65/7
x=665/7
x=95

95zł+6,65zł=101,65zł
2010-02-01T17:23:29+01:00
7%- 6,65
100%- x
x= 95
95+ 6,65= 101,65