Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T17:25:58+01:00
Ponieważ Marta rzucając mu rękawiczkę na pola na którym toczyła się walka zwierząt naraziła jego życie na niebezpieczeństwo.
Emrod zdał sobie sprawę ze zrobiła to specjalnie i nie chciał ją poślubić
8 4 8
2010-02-01T17:26:36+01:00
Proste-ponieważ ona rzucając mu tą rękawiczkę widocznie go uraziła, zaspokajając tym swoją próżność, wystawiając jego życie na niebezpieczeństwo.
5 3 5