Odpowiedzi

2010-02-01T17:28:42+01:00
4x-2y =6 /*3
3x+6y=12

12x-6y=18
3x+6y=12
_________
15x=30 /:15
x=2

x=2
4*2-2y=6

x=2
-2y=-2 /:(-2)

x=2
y=1
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-01T17:32:29+01:00
4x-2y =6 /*3
3x+6y=12

12x-6y=18
3x+6y=12
---------------
15x=30
x=2

3x+6y=12
x=2

6+6y=12
x=2

y=1
x=2
1 5 1
2010-02-01T17:41:47+01:00
4x-2y =6
3x+6y=12

4x - 6 = 2y
3x + 6y = 12

4x - 6 = 2y
3x + 3(4x - 6)= 12

4x - 6 = 2y
3x + 12x - 18 = 12

4x - 6 = 2y
15x = 12 + 18

4x - 6 = 2y
15x = 30

4x - 6 = 2y
x = 2

4*2 - 6 = 2y
x = 2

8 - 6 = 2y
x = 2

2 = 2y
x = 2

y = 1
x = 2
1 5 1