POMOCY !!!! : (

A więc z niemieckiego mam do napisania krótki dialog o jedzenieu . ; / . Dialog już napisany ale proszę o przetłumaczenie na język niemiecki ; ).
Bardzo pilne . !!!!!


-Dzień dobry co podac ?
-Proszę smażone ziemniaki z kotletem.
-A co podac do picia ?
-Colę.
-Proszę pański zamówienie.
-Dziękuje bardzo.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T17:29:03+01:00
-Guten Morgen, in welchem Zustand?
-Bitte Bratkartoffeln mit Speck.
-Und was zu trinken geben?
-Coca-cola
-Bitte bestellen Sie verkaufen.
-Vielen Dank
2010-02-01T17:32:14+01:00
-Guten Morgen alle geben?
-Bitte Bratkartoffeln mit pork.
-A, die zu trinken?
-Cola.
-Bitte um yours.
-Thank you very much.
2010-02-01T17:54:00+01:00
-Gutten Tag was geben?
-Bitte braten kartoffel aus kotelett.
-A was zotting trinken?
-Cola.
-Bitte pana bestellung.
-Danke viel.