Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T17:33:10+01:00
H=5cm
a)P rombu=1/2xpxq
P rombu = 48:2=24 cm²
Vgraniastosłupa=Pp x H
V=5x24=120cm³

b)h=5 cm
p deltoidu=1/2xd1xd2
p deltoidu=72:2=36cm²
Vgraniastosłupa=Pp x H
V=36x5=180 cm³
6 3 6
2010-02-01T17:33:41+01:00
A)
V= Pp x H
Pp=e x f /2 = 6x8/2
Pp=24cm2
V= 24cm2 x 5 =
V=120cm3.

b)h=5 cm
p deltoidu=1/2xd1xd2
p deltoidu=72:2=36cm²
Vgraniastosłupa=Pp x H
V=36x5=180 cm²
6 4 6
2010-02-01T17:38:25+01:00
A)V= h X Pp
Pp=6 X 8= 48[cm2]
V=5 X 48=240[cm3]
b)V=h X +Pp
Pp=6 X 12=72 [cm2]
V=5 X 72= 360 [cm3]
5 3 5