Zad1)
kiedy i jak w czasie mszy przypominamy sobie o obecności Chrystusa w śród nas

A tAk pRzy oKazJi:

Zad2)
Obwód prostokąta wynosi 24cm jeden bok prostokąta jest o 5 cm krótszy od od drugiego boku. Ile wynosi pole tego prostokąta?

:)

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-01T17:32:27+01:00
L=24
boki sobie oznaczymy jako a i b
24-2 bo 2 boki są o 2 cm krótsze
czyli 22:4=5,5
a=5,5+1=6,5
b=5,5

P=a*b=6,5*5,5=35,75cm2

podczas świąt przypominamy sobie o obecnośći Jezusa
2010-02-01T17:36:42+01:00
1.Przy komunii świętej
2.
a -pierwszy bok
a-5 -drugi bok
Ob=2a+2b
Ob=24cm
24:4boki=6
6-2,5=3,5cm-drugi bok(krótszy)
6+2,5=8,5cm-pierwszy bok
P=a x b
P=3,5x8,5
P=29,75cm²


tam jest 6-2,5 bo 5 dzielimy na dwa i do jednego boku(6cm)dodajemy2,5 a od drugiego odejmujemy2,5
myślę że wszystko jasne jak cos to pisz
licze na naj pozdr.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T19:23:04+01:00