Odpowiedzi

2010-02-01T17:32:32+01:00
Nie każdy człowiek powinien należeć do jakiejś grupy... ale może
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T17:33:27+01:00
.Moim zdaniem każdy człowiek należy do jakiejś grupy.
.Uczniowie w szkole należą do grupy. Niektórzy nawet do kilkunastu. Tak samo jak i nasi rodzice należą do grupy w prady w której pracują.
.Podsumowanie. Więc Każdy należy, lecz nie jest zmuszany do tego.

.Mam nadzieje że pomogłam.