Odpowiedzi

2010-02-01T17:33:07+01:00
O Panie,wspomnij teraz na naszyk kapłanów,którzy są przez Ciebie szczególnie umiłowani.Ty Panie znasz i ch serca.Każdego z nich wezwałeś po imieniu.Daj im łaskę,aby dali się Tobie wytłoczyć jak winne grona.Daj,aby byli dobrzy jak chleb.Prosimy Cię o łaskę wierności dla naszych kapłanów.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T18:46:41+01:00
O Jezu ,Boski Pasterzu ,który powołałeś Apostołów ,aby ich uczynić łowcami dusz ,pociągnij ku sobie gorące i szlachetne umysły młodych i uczyń ich swoimi naśladowcami i swoimi sługami.Spraw ,aby dzielili Twoje pragnienie powszechnego odkupienia ,dla którego ponawiasz na ołtarzach swoją Ofiarę.Spraw,aby tu na ziemi przedłużali Twoją misję,budowali Twoje Ciało Mistyczne-Kościół i byli solą ziemi i światłością świata.Amen