Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-01T17:37:24+01:00
Cukry:buraki,
skrobia:marchew i pietruszka(chyba)
tłuszcze:oliwki ?!
2010-02-01T17:38:10+01:00
Skrobia to cukier i jest materiałem zapasowym większosci roslin, wiec cokolwiek, np. marchew, burak, trzcina cukrowa, pszenica, ziemniaki
tłuszcze i roślin oleistych np. rzepak, słonecznik
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T17:45:24+01:00
Cukier:burak cukrowy,marchewka
skrobia:ziemniak(bulwa),zboża
tluszcz:żepak,slonecznik