Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T17:38:34+01:00
Makieta - jest to model kompozycji przestrzennej :)
Diorama- rodzaj obrazu namalowany w głębokim obramowaniu. Namalowany na przezroczystej tkaninie lub szkle.
1 5 1
2010-02-01T17:43:00+01:00
Makieta- jest to model jakiegoś parku, pomnika, wykonany jest w pomiejszonej skali z drewna gipsu lub jakiejs tektury

Diorama jest to rodzaj obrazu w malarstwie