Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T17:47:10+01:00
Pole tego sześcianu(S) wynosi 216 cm kwadratowych.
a-bok sześcianu

S= 6*a*a
216=6*a*a
a*a=216/6
a*a=36
a= pierwiastek z 36=6

Objętość tego sześcianu to V= a*a*a= 6*6*6=216 cm sześciennych
1 1 1
2010-02-01T17:48:41+01:00
216cm²:6=36cm²
36cm²=6 x 6
V=6 x 6 x 6=216cm³


;)
2 3 2
2010-02-01T17:48:58+01:00
Myślę, że to powinno wyglądać tak:
Pc = 216
długość jednego boku= 216 : 6 = 36
Objętośc = 3a = 3*36= 108

Odp. Objętość wynosi 108 cm (sześciennych)
1 1 1