W firmie " Przyszłość" pracuje 50 osób. Niektórzy pracownicy uczestniczą w różnych szkoleniach: 15 osób uczęszcza na kurs komputerowy, 12 osób na kurs języka angielskiego, a 3 osoby na kurs zarządzania. Oblicz ile procent pracowników uczęszcza na kurs:
a) komputerowy: ............................................
b) języka angielskiego: .............................................
c) zarządzania:...........................................

3

Odpowiedzi

2010-02-01T17:41:16+01:00
A
15os---x%
50-100%
x=30%
b
12-x
50-100%
x=24%
c
3-x
50-100%
x=6%
162 4 162
2010-02-01T17:41:37+01:00
W firmie " Przyszłość" pracuje 50 osób. Niektórzy pracownicy uczestniczą w różnych szkoleniach: 15 osób uczęszcza na kurs komputerowy, 12 osób na kurs języka angielskiego, a 3 osoby na kurs zarządzania. Oblicz ile procent pracowników uczęszcza na kurs:
a) komputerowy:
15/50 = 30/100 = 30 %
b) języka angielskiego:
12/50 = 24/100 = 24%
c) zarządzania:
3/50 = 6/100 = 6%
28 4 28
powinneś/aś mieć naj dzięki
nom
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T17:42:33+01:00
A)komputerowy 15/50 x100%=30%
b)języka angielskiego 12/50 x100%=24%
c)zarządzania 3/50x100%=6%
32 4 32