Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T17:42:47+01:00
Papkin to postać niezwykle zabawna, barwna, dzięki, której "Zemsta" jest pełna humoru, wzbudza sympatię czytelnika czyniąc "Zemstę" jedną z najlepszych komedii w dziejach literatury polskiej, alby był również kluczową postacią w prawie wszystkich dramatycznych momentach. Papkin był odzwiercieleniem prawdziwej polskiej szlachty, uosobieniem wielu wad tak często przypisywanych szlachcie w tamtych czasach.
Papkin był szczupłym, niezbyt mocno zbudowanym człowiekiem. Aleksander Fredro przedstawia do jako fircyka, niedorajdę. Mógłby przypominać błazna.
9 4 9
2010-02-01T17:43:05+01:00
-fajtłapa
-nieco sentymentalny (gra na gitarze)
- śmieszny wygląd (krótkie spodnie, peruka)
-zarozumiały, skłonny do przesady (jestem Papkin, lew Północy)- sposób wyrażania się
-naiwny , uwierzył że został otruty winem.
18 4 18