Do dwóch jednakowych słoików nalej gorącej wody. zakręc przykrywki, po czym jeden słoik pozostaw na stole, a drugi owiń puszystym szalikiem i włóż między kołdry lub poduszki. po godzinie sprawdź temperaturę wody w słoikach. wyjaśnij zauważoną różnice.

woda ze słoika zawiniętego w szalik jest cieplejsza, prosze o uzasadnienie;)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T17:43:29+01:00
No tak zgadzam się z tym. na poczatku można było to stwierdziC;p
dlatego że słoik był owinięty dodadkwym ciepłem szalikiem i lezal między poduszkami. Co dalo mu dodadkowe ciepło niż ten co stał na stole.
2010-02-01T17:44:34+01:00
Woda ze słoika zawiniętego w szalik jest cieplejsza ponieważ ten słoik na stole nie jest dodatkowo ogrzewany a ten zawinięty w szalik jest ocieplany szalikiem i tymi poduszkami lub kołdrami.