Odpowiedzi

2010-02-01T17:45:58+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T17:46:00+01:00
Kapusta- 45,5 x 1,75 = 79,625 = 79.63 zł
Seler- 3,48 x 3,99 = 13.8852 =13,89zł
Marchewka - 20 x 0.85 = 17 zł
Pietruszka- 12,6 x 1,05 = 13.23zł

79,63+13,89+17+13,23= 123.75 zł
2010-02-01T17:53:07+01:00
Kapusta= 45,5kg × 1,75zł=79,625zł
seler=3,48kg × 3,99zł=13,8852zł
marchewka=20kg × 0,85=17zł
pietruszka=12,6kg × 0,5zł=6,30zł
razem = 79,625zł + 13,8852zł + 17zł + 6,30zł = 116,8102zł ≈116,81zł
za wszystkie zakupy zapłacono 116,81zł