Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T17:47:11+01:00
Papryka:
0,75*5,60zł=4,20zł

orzechy:
0,235*38zł=8,93zł

pomidory:
1,6*4,55zł=7,28zł

razem: 4,20zł+8,93zł+7,28zł=20,41zł

30,00zł-20,41zł=9,59zł

odp.tak Joasi wystarczy 30 zł na zakupy, otrzyma 9,59 zł reszty:P
16 4 16
Fenks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????
2010-02-01T17:51:07+01:00
Papryka
75 dag = 750gram
5,6zl * 0,75kg = 4,2zl
orzechy
38 zl * 0,235kg = 8,93 zl
pomidory
4,55 zl * 1,6kg = 7,28 zl

suma
4,2 + 8,93 + 7,28 = 20,41 zł
odp. 30zl wystarczy na zapłacenie za zakupy.

9 2 9