Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T17:46:42+01:00
W marcu jak w garncu-że w marcu może być śnieg,deszcz,słońce świecić
Gdy w końcu października łagodna pogoda, to latemu mrozów doda-jak w pażdzierniku jest pogoda to latem bendzie zimno
Jaka w listopadzie pogoda służy, taką na marzec pogodę wróży.
Jak w listopadzie jest np.słonecznie to w marcu bendzie tak samo
2010-02-01T17:48:40+01:00
W marcu jak w garncu- oznacza to że pogoda w marcu jest różna raz dobra raz zła

Kwiecień plecień bo przeplata troche zimy troche lata- w kwietniu raz jest pogoda jak w lecie a raz jak w zimie

Gdy Barbara po lodzie to święta po wodzie- to znaczy że gdy 4 grudnia (imieniny Barbary) jest mróz to w święta bedzie odwilż
3 5 3
2010-02-01T17:49:30+01:00
# będzie pogoda, jak się nie poleje z nieba woda- pogoda bedzie jak nie bedzie padal deszcz

# jak po lutym marzec, to po maju czerwiec- oznaczhttp://zadane.pl/responses/add/403924a kolejność i harmonijność nastepowania miesiecy
*jedna jaskółka wiosny nie czyni- jeśli uda się cokolwiek tylko raz, to nie znaczy, że będzie się miało od razu doskonałą opinię.
*W pierwszym tygodniu sierpnia pogoda stała,
będzie zima długo biała.

W pierwszym tygodniu grudnia,
gdy pogoda stała, będzie zima długo biała.

Po deszczu pogoda, a po kłótni zgoda.
3 5 3