Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T17:54:37+01:00
A) 6= 1/3 x
x=18
b) 1/2 x + 5 = 1/2 x - 6
1/2x-1/2x=-11
0
c) 6 1/2 - 1/4 x = 3 1/2 + x
-1/4x-x=3 1/2-6 1/2
-5/4x=-3
x=12/5=2 2/5
d)1/5 (x-20) = 4 - (0,2 - 3x)
1/5x-4=4-0,2+3x
1/5x-3x=4-0,2+4
-14/5x=7,08
x=-2,53
e) 2/3 + 1/2 x = 5/6
1/2x=5/6-4/6
1/2x=1/6/*2
x=1/3
f) 5x/6 - 1/4 = 3/8
5/6x=3/8+1/4
5/6x=3/8+2/8
5/6x=5/8
x=6/8
x=3/4




2 4 2
2010-02-01T17:54:47+01:00
A) 1/3x=6 /:1/3
x+2

b)1/2x-1/2x=-6-5
0=-11

c)-1/4x-x=3 1/2-6 1/2
-5/4

d)1/5x-4=0,8+12x
12 1/5x2=4,8

JUż sama się zgubiłam :(
Przepraszam ale chyba nie pomogłam jednak