Odpowiedzi

2010-02-01T17:47:13+01:00
Uwaga !!ogłoszenie
Chcielibyśmy poinformować o otwarciu wystawy fotografii ukazujących piękno polskiego krajobrazu. Wystawa będzie w Muzeum Warszawski od godziny 10 do 17. Pozdrawiamy i zapraszamy. Wstęp darmowy !! Otwarcie 16.10.2010rokU!
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T17:49:34+01:00
Ogłoszenie !
Informujemy, iż w dniu 6 maja 2010 r. w Miejskim Domu Kultury w Częstochowie odbędzie się wystawa fotografii o tematyce "Piękno polskiego krajobrazu" . Wstęp za opłatą 5 zł od osoby.
Serdecznie Zapraszamy!
Urząd Miasta w
Częstochowie.
2010-02-01T17:49:59+01:00
OGŁOSZNIE

Dnia1.02.2010r.o godz.18 tu w pisz miejsce odbędzie się otwarcie wystawy fotografi które będą ukazywać piękno polskiego krajobrazu.



a tutaj kto napisał ogłoszenie
1 5 1