Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T17:45:41+01:00
3*12= 36
36:4=9
odp: czterech pracowników pomaluje to pomieszczenie w 9 dni
1 5 1
  • Taya
  • Rozwiązujący
2010-02-01T17:45:53+01:00
12*3=36
czyli każdy pracownik pracował 4 dni
a 4 pracowników robiąc tyle samo robili bby
36/4=9
1 5 1
2010-02-01T17:45:58+01:00
Trzech robotnikow w 12 dni
czterech robotnikow w ? dni

robotnik 36 dni
mamy ich 4 wiec dzielimy 36 na 4
4 robotnikow w 9 dni
1 5 1