Zad.1
Trasa biegu maratońskiego ma długość 42 km 195 m. Ile to kilometrów? Ile to metrów?


Zad.2
Najdłuższa trasa wyścigu kolarskiego na świecie Tour de France dzieli się na (2^-> 5) etapów i ma ponad (2^-> 10^) km długości. Jaka jest srednia długość trasy jednego etapu?


A tym zadanie 2 mogą być problemy:]

2

Odpowiedzi

  • Riv
  • Początkujący
2010-02-01T17:50:22+01:00
Zad 1
42.195km
42195m

zad2.
nie mam czasu
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T17:51:14+01:00
To km:42,195 km
to m:42195m

Tego 2 nie kapuję Sorry ale jestem w 1 klasie gimnazjum nie mam jeszcze czegoś takiego!!
w pierwszej gimbazie sorry ale my to mamy w podstawówce