Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T17:54:47+01:00
Waga ma porównywać ciężar dobrych i złych uczynków, możliwość ich wyważenia przed wydaniem sądu. Miecz, by rozstrzygnąć ewentualne problemy siłą.

Sprawiedliwość o której mówi nam Jezus ma wspólne cechy jednak się różni od tej, prezentowanej przez Temidę.
Jezus też porównuje ilość dobrych i złych uczynków, ale nie rozstrzyga tego siłą.
  • Molu
  • Początkujący
2010-02-01T18:05:39+01:00
Sprawiedliwość o której mówi nam Jezus ma wspólne cechy jednak się różni od tej, prezentowanej przez Temidę.
Jezus też porównuje ilość dobrych i złych uczynków, ale nie rozstrzyga tego siłą.