Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-01T17:57:20+01:00
Z głębokim żalem i smutkiem zawiadamiamy,
że dnia 3 stycznia 1578 roku po ciężkiej chorobie, przeżywszy dwa i pół roku, zmarła
śp.
URSZULKA KOCHANOWSKA

najukochańsza córeczka, szlachetne i mądre dziecko o niepospolitych talentach.
Nabożeństwo żałobne odprawione zostanie we wtorek, 8 stycznia 1578 roku o godz. 12.00 w kaplicy na cmentarzu w Czarnolesie, po czym nastąpi odprowadzenie Zmarłej na miejsce wiecznego spoczynku.

Pogrążeni w smutku rodzice

NIE WIEM CZY TO O TO CHODZI

1 5 1
2010-02-01T17:57:45+01:00
Urszula
Dnia 12.02.2010 rok o godz. 15 zmarła p. Urszula .
Msza odbędzie się 20.02.2010 roku. Zmarła żyła 78 lat...

Zrozpaczena rodzina