Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T17:56:20+01:00
Ufasz mi moja droga? Ufam- odpowiedziala głośno
Wierzysz mi kochana? Wierzę- odpowiedziała cicho
Kochasz mnie?tak
Ufam i wierzę- odpowiedziała szeptem
Ale czy mnie kochasz?
Rodzisz we mnie uczucie
Silniejsze niż niejedna kobieta
Jesteś śmielsza niż niejedna kobieta
Ale czy mnie kochasz?
Jesteś wielką tajemnicą
Odkrywanie Ciebie daje mi radość
Odkrywając Ciebie odkrywam siebie
Pragnę rozmawiać, rozmawiać jeszcze więcej
Więc mnie nie kochasz...
Kocham, przecież powiedziałam

pozdrawiam ;))
3 3 3
2010-02-01T17:59:22+01:00
Dialog miłosny
Kochasz Mnie??
Kocham
To dla czego tego mi nie mówisz??
Jle razy mam to powtarzać ???
Dużo bo chcę to słyszeć przy każdej okazji,
Powtarzaj to setki miliony razy..
aż pojmę zę nie może być inaczej..
5 3 5