Dodam tu 2 zadania, ponieważ nie chcę dawać każdego osobno, a za przynajmniej jedno zadanie jest całkowita ilość punktów!

1. CHEMIA: Napisz reakcję otrzymywania wody i reakcję rozkładu tlenka srebra (I)

2. RELIGIA: ,,Dzieci, bądźcie posłuszne rodzicom we wszystkim, bo to jest miłe Panu" (Kol 3,20) Napisz, jak wyobrażasz sobie swój stosunek do rodziców, gdy będziesz już samodzielny.

DAJE NAJLEPSZE za oba -> "DOBRZE ZROBIONE" <- zadania!

Ale bardzo proszę skupić się bardziej na 1 zadaniu!

3

Odpowiedzi

2010-02-01T17:55:07+01:00
Z chemi moge ci pomoc ale z religi raczej nie

1.
2H2+O2--->2H2O reakcja na otrzymywanie wody
2Ag2O--->4Ag+O2 rozkład tlenku srebra (I)
37 1 37
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T19:54:54+01:00
Zadanie 1
2H2+O2--->2H2O reakcja na otrzymywanie wody
2Ag2O--->4Ag+O2 rozkład tlenku srebra (I)

Zadanie 2
Gdy będę już samodzielna napewno będę utrzymywać z rodzicami bardzo dobre kontakty. Będę ich odwiedzać i dzwonić ;] Decyzje będę podejmować samodzielnie, ale napewno będę nie raz prosić ich o radę.W końcu to są ludzie, którzy mnie najbardziej kochają. Jestem ich córką. Oni mnie wychowywali gdy byłam mała. Gdy oni będą starsi napewno będą potrzebować odemnie pomocy. To jest czas kiedy można się odwdzięczyć za to co od nich otrzymaliśmy. Miłość jest w rodzinie najważniejsza. Nigdy nie wolno zapomnieć o rodzicach, a szczególnie, gdy są starsi i w potrzebie.

Licze na naj ;]
28 4 28
2010-02-01T21:00:39+01:00
Będę odwiedzał swoich rodziców tak często jak tylko będę mógł bo w końcu to oni dali mi życie. Nigdy nie będę ich traktował jak swoich rówieśników, zawsze tylko oni będą mnie na prawdę kochać i nic tego nie zmieni.
22 1 22