Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-06T12:03:18+02:00
A) (-0,5)+ (-2)= (-2,5)
b)1+ (-3,5)= (-2,5)
c) (-1,5)+(-1) = (-2,5)
d)(-1,5) - 1= (-2,5)
2009-10-06T13:29:40+02:00
Przedstaw liczbę -2,5 w postaci:
a)sumy dwóch liczb ujemnych:-2,5=(-2)+(-0,5)
b)sumy liczby dodatniej i ujemnej:-2,5=2+(-4,5)
c)różnicy dwóch liczb ujemnych:-2,5=(-3)-(-0,5)
d)różnicy liczby ujemnej i dodatniej:-2,5=-1,2-(+1,3)