Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T18:07:44+01:00
Dobry chrześcijanin jest miły i uprzejmy dla innych ludzi.Jest pomocny.Zawsze stara się pomóc jak tylko może.Nigdy nie żąda wynagrodzenia za okazanie pomocy, czyli jest bezinteresowny.Stara się nie grzeszyć.Żyje według dziesięciu przykazań Bożych.Zawsze w niedziele i inne święta odwiedza dom Boży.Nie opuszcza mszy.Modli się codziennie rano i wieczorem.Nie wątpi w istnienie Boga.Określając Maryję,Jezusa i Boga nie używa brzydkich słów.Stara się przekonać niewierzących do wiary.
2010-02-01T18:09:03+01:00
Myślę, że prawdziwych chrześcijan jest niewielu..Zdecydowana większość jest zbyt zajęta troskami codziennego życia ,żeby mieć czas na czytanie Biblii,i inne rzeczy potrzebne do życia prawdziwego chrześcijanina..
Większość ogranicza się pewnie jedynie do modlitwy i od czasu do czasu idzie np. do kościoła..
Z postępowaniem też bywa różnie...Ale może się mylę!?

+ Prawdziwy chrześcijanin to przede wszystkim człowiek dobry, miłosierny, przebaczający,uczciwy,szlachetny.Trudno naprawdę spełnić te wszystkie wymagania, ale przynajmniej powinniśmy się starać je stosować w życiu.Czy według moich szlachetnych rozmówców Polacy starają się być chrześcijanami, czy są religijni na pokaz?