Podane słowa: ostroga, kruszyć, przyłbica, szranki, rękawica, pomieszać, ostrogi, wysadzić

Dokończ:

Podjąć ..... - przyjąć wyzwanie na pojedynek.
Dać koniowi ..... - przynaglić konia do biegu.
Stanąć w ..... - stanąć do walki, współzawodnictwa.
..... kopie o coś - walczyć lub spierać się o coś.
..... kogoś z siodła - pozbawić kogoś stanowiska.
Zdobyć ..... w czymś - zdobyć doświadczenie w danej dziedzinie.
..... komuś szyki - przeszkodzić komuś w wykonaniu zadania.
Wystąpić z podniesioną ..... - przedstawić swoje stanowisko otwarcie, bez lęku.

Bardzo proszę o rozwiązanie!
Wybiorę najlepszą odp.!!

3
szkoda, że nie zapytałeś o całe zadanie 

Odpowiedzi

2010-02-01T17:59:31+01:00
Podjąć rękawice - przyjąć wyzwanie na pojedynek.
Dać koniowi ostrogę - przynaglić konia do biegu.
Stanąć w szranki - stanąć do walki, współzawodnictwa.
Kruszyć kopie o coś - walczyć lub spierać się o coś.
Wysadzić kogoś z siodła - pozbawić kogoś stanowiska.
Zdobyć ostrogi w czymś - zdobyć doświadczenie w danej dziedzinie.
Pomieszać komuś szyki - przeszkodzić komuś w wykonaniu zadania.
Wystąpić z podniesioną przyłbicą - przedstawić swoje stanowisko otwarcie, bez lęku.
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T18:00:38+01:00
Podjąć rękawicę - przyjąć wyzwanie na pojedynek.
Dać koniowi ostrogę - przynaglić konia do biegu.
Stanąć w szrance - stanąć do walki, współzawodnictwa.
Kruszyć kopie o coś - walczyć lub spierać się o coś.
Zsadzić/ Wysadzić kogoś z siodła - pozbawić kogoś stanowiska.
Zdobyć ostrogi w czymś - zdobyć doświadczenie w danej dziedzinie.
Pomieszać komuś szyki - przeszkodzić komuś w wykonaniu zadania.
Wystąpić z podniesioną przyłbicą - przedstawić swoje stanowisko otwarcie, bez lęku.
16 3 16
2010-02-01T18:02:09+01:00
1)Rękawca
2)ostrogę
3)szranki
4)Kruszyc
5)Wysadzic
6)Przyłbica
7)Pomieszać
3 3 3