Odpowiedzi

2010-02-01T17:59:17+01:00
Skąpstwo nie popłaca.
Bez pracy nie ma kołaczy.
Prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie.
6 4 6
2010-02-01T18:00:29+01:00
Dzięki lekturze "Opowieści wigilijnej" odkryłem, że w życiu ważne są nie tylko dobra materialne. Znaczenie ma również czas spędzony z bliskimi i uczucia które im podarujemy.
Książka ta ukazuje również, że dawanie sprawia więcej radości niż branie.
7 4 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T18:01:15+01:00
W tej smutnej opowieści jest radosne przesłanie, mianowicie każdy człowiek, nawet ten najgorszy, ma szanse poprawy, a jedynym w swoim rodzaju czasem na dokonanie takiej właśnie przemiany jest wigilia Bożego Narodzenia.Powieść ta niesie niezwykle ważne przesłanie: warto zmieniać siebie i świat na lepsze.

7 4 7