Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T18:05:02+01:00
P=a²
P=36
a=√36
a=6
a)r=0.5 a
r=0.5*6
r=3
b)
R=0.5d
d=?
d²=a²+a²
d²=2a²
d²=2*6*6
d²=72
d=√72
d=√36*2
d=6√2
R=0.5*6√2
R=3√2
2010-02-01T18:05:06+01:00
Czworokat foremny to kwadrat
Pole kwadratu = a do kwadratu
pierwiastek z 36 = 6
a= 6 cm
d = 6 pierwiastków z 2 przez 2
rw= 1/2 a
1/2 * 6= 3cm
ro = 1/2 d
ro = 1/2 * 6 pierwiastków z 2 przez 2 = 3 pierwiaastki z dwóch przez 2