Odpowiedzi

2010-02-01T18:01:45+01:00
Na obrą nę że on kochł julie na oskarżenie że był bezmyślny
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T18:05:00+01:00
Obrona :
Spełniał on rycerskie średniowieczne wymagania ( walka za ojczyznę, króla)
Był wierny Bogu, stawiał go na pierwszym miejscu w swej hierarchii.


Oskarżenie :
Chciał za wszelką cenę wygrać bitwę i pokazać, że jest najlepszy.
Drwił z tchórzy i osób, które były gorsze od niego w nawet najmniej znaczącej dziedzinie.
2010-02-01T18:05:44+01:00
Obrona Rolanda:
-oddał swoje życie w obronie ojczyzny
-uczciwość wobec króla
-stawiał ponad wszystko Boga


Oskarżenie
-w porę nie wezwał pomocy
-drwił z innych