Odpowiedzi

2010-02-01T18:11:14+01:00
1. atak Niemiec na Belgię a. 6 kwietnia 1917
2. przystąpienie USA do wojny c. 3 sierpnia 1914
3. rozejm na froncie zachodnim b. 11 listopada 1918
4. podpisanie pokoju brzeskiego d. wiosna 1918
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T18:11:54+01:00
6 kwietnia 1917- przystąpienie USA do wojny
wiosna 1918 - podpisanie pokoju brzeskiego
3 sierpnia 1914 - atak Niemiec na Belgię
11 listopada 1918 - rozejm na froncie zachodnim