PROSZE O DOKŁADNE PRZETŁUMACZENIE:
Rosa: Oh, what a day. I'm so tired!
Peter: How about a Spanish cocktail for a beautiful Spanish lady : a Mojito!
Rosa: is that with rum?
Peter: it sure is. Rum, soda water , lime juice, sugar and a mint sprig
Rosa: I'm sure it's delicious but it's not Spanish, it's Cuban.Anaway, I don't like rum
Peter: ok, what obout a Margarit then ?
Rosa: I don't know.I think I'd prefer something non-alcoholic.
Petre: No problem.One non-alcoholic cocktail coming up! Right, try this.
Rosa: hmm.This is great.What is it ?
Peter: A san francisco.You mix pineapple, orange and grapefruit juice.Then add grenadine and a splash of soda water and server it
Rosa: It sounds easy but how much of each ingrendient do you need?
Peter: Don't worry, I can give you the recipe.
Rosa: That's great. I can make it for my friends.Thanks Peter

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T18:05:51+01:00
Rosa: o, co za dzień. Jestem tak zmęczona! Piotr: jak około hiszpański koktajl dla pięknej hiszpańskiej pani: Mojito! Rosa: to jest z rumem? Piotr: to faktycznie jest. Rum, woda sodowa, sok z limy, cukier i listek miętowy Rosa: jestem pewny to jest pyszne ale to nie jest hiszpańskie, to jest Cuban.Anaway, nie lubię dziwacznego Piotra: ok, co obout Margarit wtedy? Rosa: ja nie know.I myśleć, że wolałbym coś bezalkoholowego. Petre: żadne problem.One bezalkoholowy pojawiający się koktajl! W prawo, spróbuj tego. Rosa: hmm.This jest great.What to jest? Piotr: san francisco.You mieszać ananas, pomarańczę i juice.Then grejpfrutowy dodawać grenadynę i plamę wody sodowej i serwera to Rosa: to brzmi spokojnie ale jak dużo z każdego ingrendient musisz? Piotr: nie martwić się, mogę dawać ci przepis. Rosa: być wielki. Mogę robić to swojemu friends.Dzięki Piotr
2010-02-01T18:21:12+01:00
R: Co za dzień. Jestem taka zmęczona.
P: co sądzisz o hiszpańskim koktajlu dla piękniej Hiszpanki?
R: Czy to jest z rumem?
P: Oczywiście jest. Rum, woda sodowa, sok z limonki, cukier i gałązka z mięty.
R:Jestem pewna, że jest to pyszne, ale to nie jest hiszpańskie. To jest kubańskie. Oraz, ja nie lubię rumu.
P: ok. A co z Margarit, później?
R:Nie wiem. Wolę coś bez alkoholu.
P:Żaden problem. Jeden bezalkoholowy koktajl, już się robi. Dobrze, spróbuj tego.
R:Mmm. To jest wspaniałe! co to jest?
P: San Francisco. Miksujesz ananasowy, pomarańczowy i grejfrutowy sok . Potem do czerwono-pomarańczowego napoju dodajesz kroplę wody sodowej i podajesz to.
R:Brzmi łatwo, ale ile składników do tego potrzebujesz?
P: Nie przejmuj się, mogę dać ci przepis.
R:Wspaniale. Mogę zrobić to dla przyjaciół. Dziękuję Peter.