Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-01T18:09:14+01:00
Zawieszenie broni - rozejm
compiegne- rozejm w compiegne - traktat rozejmowy pomiędzy Ententą i Cesarstwem Niemieckim, uzgodniony 11 listopada 1918 o godzinie 5:00 rano w wagonie kolejowym w lesie pod Compiègne, kończył I wojnę światową. Rozejm wszedł w życie 11 listopada 1918 o godzinie 11:00.


prosze :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T18:12:20+01:00
Zawieszenie broni - rozejm
Zostanie : Compiegne



Rozejm w Compiégne (11 XI 1918), kończył działania militarne I wojny światowej, po którym Niemcy musieli wycofać się z Francji, Belgii oraz lewego brzegu Renu.