Odpowiedzi

2010-02-01T18:08:08+01:00
W lato jest super ponieważ możesz chodzić na basen odkryty,chodzić w krótkich spodenkach i krótkich rękawkach,jeść lody możne gdzieś wyjechać ,na rowerach można jezdzić i wogule jest super w lato
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-01T18:08:48+01:00
To jedna z czterech pór roku. Charakteryzują ją wysokie temperatury, upał, częste zaburzenia widzenia spowodowane gorącym powietrzem. To okres pomiędzy 22 czerwca a 23 września. Temperatura waha się między 22'C a 35'C, choć rzadko jest tak wysoka. Cechą charakterystyczną dla lata, która podczas innych pór roku nie jest tak częstym zjawiskiem to burze.
2010-02-01T18:30:02+01:00
Lato jest to pora roku trwająca kalendarzowo od 22 czerwca do 23 września. Pora ta cechuje się wysoką temperaturą oraz licznymi opadami deszczu. Jest to czas kiedy rośliny dojrzewają, a zwierzęta wydają na świat nowe potomstwo. W tej porze jest największy ruch turystyczny.