Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T18:09:58+01:00
Mein bester Freund ist Michael. Ist freundschaftlich und fair. Ich traf ihn in die erste Klasse der Grundschule und saß mit ihm auf der Bank. Ich mag es, weil es ehrlich ist und ich ihm vertrauen. Auf ihr kann ich mich immer verlassen können. Great, um mit ihm zu sprechen, kann mich in allen Dingen zu beraten. Denn nun ist mein guter Freund.

a to masz po polsku:
Moim najlepszym przyjacielem jest Michał. Jest koleżeński i uczciwy. Poznałem go w pierwszej klasie podstawowej i siedziałem z nim w ławce. Lubię go ponieważ jest szczery i mogę mu zaufać. Na nim zawsze mogę polegać. Świetnie się z nim porozumiewam , potrafi doradzić mi we wszystkim. Do teraz jest moim dobrym kumplem.
20 4 20
2010-02-01T18:12:27+01:00
Mein Freund heiBt Franek. Er ist 15 Jahre alt. Franek ist sportlisch, intelligent und witzig. Er ist groB, hat blonde Haare und grune Augen. Er spielt sehr gut FuBball. Franek ist nett und sympatisch.


Mój przyjaciel ma na imię Franek. Ma 15 lat. Franek jest wysportowany, inteligentny i zabawny. Jest wysoki, ma blond włosy i zielone oczy. Bardzo dobrze gra w piłkę nożną. Franek jest miły i sympatyczny.
66 1 66
2010-02-01T18:14:05+01:00
Meine Freundin Kate ist ein Gentleman und sehr nett. Sie hat schwarze Haare. Braune Augen, geschmückt schönes Lächeln ihr Gesicht. Es ist groß und dünn. Sehr elegant und stilvoll gekleidet. Die meisten tragen schwarze Hosen und ein grünes Langarm-Bluse. Sind nett und freundlich. Wir schätzen es, weil es mein bester Freund.
...Po polsku...
Moja przyjaciółka Kasia jest bardzo koleżeńska i miła. Ona ma czarne włosy. Brązowe oczy piękny uśmiech zdobią jej twarz. Jest wysoka i chuda. Ubiera się bardzo elegancko i stylowo. Najczęściej nosi czarne spodnie i zieloną bluzkę długim rękawem. Jest bardzo mila i przyjazna. Bardzo ją cenię ponieważ jest moją najlepszą przyjaciółką.

Myślę że tak może być życzę dobrej oceny pzdr ;***
12 3 12