Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-01T18:08:17+01:00
X+y=1000
x/y=0,6
x=1000-y
1000-y/y=0,6 /*y
1000-y=0,6y
1000=0,6y+y
1,6y=1000 /:1,6
y=625
x=1000-625
x=375
1 5 1
2010-02-01T18:10:32+01:00
6/10=x/y
x+y=1000

6y=10x
x=1000-y

3y=5x
3y=5000-5y
8y=5000
y=625

x=1000-625=375

odp 375/625
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T18:11:24+01:00
X- licznik
y- mianownik

x+y= 1000
x/y=0,6

x+y=1000
x=0,6y

0,6y+y=1000
1,6y=1000
y=625

x+y=1000
x=1000-y
x=1000-635
x=375

Odp: 0,6 to inaczej 375/625
3 5 3