Odpowiedzi

2010-02-01T18:13:47+01:00
Zimowy las wygląda bajkowo, ma oszronione drzewa, zasypaną śniegiem trawę.
Dominuje w nim kolor biały gdzie niegdzie na niebie widać błękit lub wystające gałązki drzew lub krzewów iglastych.
Gałęzie drzew uginają się pod ciężarem śniegu, często spada z nich mała lawina.
Śnieg w zimowym słońcu połyskuje jak malutkie brylanciki poukładane tuż obok siebie.
Widać odbite na śniegu ślady zwierząt albo ludzi.
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T18:23:20+01:00
Las zimą
las chłodną zaimą wygląda pięknie. białe czapy śniegu przykryły zielone igiełki drzew. nawet małe,bezbronne ptaszki wyglądają jakby chcialy każdemu oznajmić iż jest niewątpliwie jedna z najpiękniejszych pór roku. zgłodniałym zwierzętom też należy się pomoc, leśniczy jako miłosiere o dobrym sercu duszki wspomagają niewinne zwierzątka przynasząc im w wydzielone miejsca pokam.
chłodna zima jest jak zimne serce w którym zawsze jest iskierka nadziei na ogrzenie i podanie pomocnej ręki na poprawienie czyjegoś losu.
4 3 4