Przebywający na urlopie w Polsce amerykański turysta jedzie samochodem z prędkością 75 mil na godzinę (1 mila to około 1,6 km). Dopuszczalna prędkość na tym odcinku grogi wynosi 90 km na godzinę. Czy turysta jedzie zgodnie z przepisami?

PROSZĘ O OBLICZENIA!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T18:17:46+01:00
75 mil/h - x
1 mil/h - 1.6 km/h

x= 1.6 *75
x= 120 km/h

Turysta jedzie nie zgodnie z przepisami.
2010-02-01T19:04:57+01:00
1,6*75=120 km
nie jedzie zgodznie z przepisami